Lördag kväll

Till middag har jag  ätit grillat kött med klyftpotatis och druckit lite Coca Cola och käkat lite godis gott ut en promenad med min lilla farmor och pappa. När jag kom hem bytet jag till pyjamas läst en Julia tidning
varit inne lite på datorn kommenterat och läst lite folks bloggar

 Min pyjamas och jag :D
Har tittat lite på tv och så vidare vad har ni gjort då ? 
Ska be mamma väcka mig sådär halv elva för idag gick jag upp halv ett ska försöka vänja mig med att gå upp lite tidigare eftersom skolan börjar eller det har den redan gjort i mitt fall.

Hoppas ni har en bra kväll , ♥


                              

Kommentarer
Postat av: Helena

S: Jo, jag har haft en perfekt dag =)



Åååh, pyjamas med shorts! Jag älskar det, brukar sova i pyjamasshorts även på vintern men då drar jag på mig ett par mjukisar över shortsen då jag stiger ur sängen =P Annars fryser man ju arslet av sig!



Sov gott nu =)

Kram

2008-08-17 @ 00:47:43
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det hoppas jag också :) haha

2008-08-17 @ 00:58:07
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0