flummia bilder

                                                                                                      

image26                image25image24
Bianca och jag hade inget att göra så vi tog lite knasiga bilder .Vi vet inte riktigt vad vi ska göra för ngt men vi kommer nog på nånting snart ska du se ! Imorgon ska vi äta på returang efter skolan för vi slutar vid lunch ! . Men när jag tänker efter så har jag redan sagt det , Hmm jag är lite vimsig , Idag så badade jag i det kalla vattnet och smutsiga med andra ord bladigt , sedan tog jag en vaarm dush , det var värkligen jätte sköööönt.

Kommentarer
Postat av: ?hemlig?

läskig bild men fin

2008-06-04 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0