Hmm...

Jag vet inte vad jag ska skriva, i skolan händer det inte särskilt mycket som är intresant för er att lyssna på men det kanske inte det här är heller , Hela mitt huvud är tomt jag tänker bara på vad jag ska göra ikväll , Kanske springa med pappa iså fall har jag gjort det tre dar i rad, Ja börjar bli proffs , ;)  Efter skolan är det enda jag gjör är att vara med Bianca , På onsdag slutar vi efter lunch då ska Andreas Bianca jag Theo Leo och Oggi ut och äta :) Det ska bli kul , Och så försöker dom okså övertala oss att  följa med till grönan på torsdag och gå i spökhuset  , asså  nej det är för läskigt för mej jag vågar inte ens åka blåtåget och titta , * Fnizz * Jag är en fegis jag ! Juste nu kom jag på en sak jag sak jag ska göra jag ska faktist på studentfest på onsdag det blir kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0