Läs inte !

jag har tyvär inte hunnit med att blogga idag för att jag skulle hem till mina kusiner för min ena kusin fyllde år .
Vi hade faktist riktigt kul de satt några turkar på deras gård och skrek de här sakerna : Vad fan glor ni på `? Gud va tjocka ni är , Hur gammla är ni ? Gud vad fula ni är , Jävla svennar , och så pekade dom finger åt oss xD , Dom var jätte flummia och så fick jag en tröja en Paul frank ni får en bild på den sen :D ¨Vi åt godis också *mums* Det känns riktigt härligt jag har liksom inga problem nu allt är bara kul och liksom heltenkelt felfritt :D
Men snart måste jag gå och sussa , känner mej riktigt trött Natti Natti !

Bianca och jag (igår)

Lilo och jag :


Min nya tröja och jag x) :


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jo, Parlinogubbarna är väl kul antar jag :)

Har du Gratisbio? Annars - bli medlem! Det är gratis, och sen så kan du skaffa Parlino gratis också. Jag har skaffat det och för mig har det inte kostat ett öre!

2008-06-07 @ 08:27:00
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0