Lite mer om paris

Nu ska ni få höra lite mer om paris resan som är om cirka 3 veckor .
Jag ska åka tåg dit faktist , Jag har aldrig flygit * Skäms * Men det är nog lite för att mamma jobbar på SJ också ( tror jag ) Men det värkar endå välldigt läskit tycker jag xD . Där ska jag kolla i många affärer och shoppa kläder och kanske skor och så ska jag såklart köpa någonting till min bästaste vän BIANCA , och så ska jag bada för vi kommer åka till franska riviäran men jag vet inte hur det stavas egentligen . Där ska vi vara i typ 4 dar eller ngt , Resan kommer samalagt vara i 10 dagar :) Men tyvär så är det så här : När bianca kommer hem från usa resan  hinner jag träffa henne i några dagar sen åker jag till Paris, typan också .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0