Ledig på måndag!

Det ska bli så skönt för imorgon är jag ledig. Det är inte hemstudiedag eller någonting vi är bara lediga då ska jag väll bara slappa och så kanske hitta på någonting med någon kompis.

Jag måste plugga nu men jag orkar värkligen inte det. Föresten vet jag inte enns vad jag ska plugga med. Antagligen engelska. Måste göra två steg till i de tills terminen är slut. Men i franska kommer jag absolut inte nå upp till mina mål. Ska göra typ 2 eller 3 steg till och det kommer jag inte lyckas med. I matte ska jag redovisa ett steg sen har jag ett steg kvar. När det gäller Svenska är jag klar med allt ska bara redovisa steg fem och lämna in steg 6.

Allt skulle seriöst vara perfekt nu om jag inte hade behövt plugga jag älskar söndagar eller ja när jag har tagit en dush och ätit lunch och tränat det är då det är så underbart jag äter ofta äppel paj och fisk då. Det är så mysigt eftersom det är mörkt och jag  har världens mysigaste Roxy kofta som är fluffigt som ett lamm och jätte lent innuti. Den är iförsig inte världens snyggaste men den är bra endå!


Min myströja..                                                           En rolig bild :)


Kommentarer
Postat av: tannaaz

Jo allt är bra självdå? :)

2008-11-09 @ 18:04:54
URL: http://tannaaz.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

tack sötnos! :)

2008-11-09 @ 18:16:21
URL: http://natalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0