Lördag.

Nu ska jag berätta hela min långa lördag som jag inte hade tid att berätta förut eftersom jag kom hem så sent och på dagen var jag tvungen att leta presenter! Jag gick upp vid 10 och så åt jag frukost sedan så var mamma och jag tvungna att åka ner till Sickla och leta present till Bianca.

Vi hittade lite presenter ett par hårspännen och en perfym som hette Pink Suger. Den luktade gott. Sen så satta vi oss på Waynes Coffee och åt varsin litenmuffin och drack färskpressad juice.
 <--- Så såg den ut!

Sen så var det handla inslganingspapper som gällde men gissa vi glömmde det. Vi skulle endast handla för att köpa inslagningspapper. Så glömmde vi det ''/ . Men vi glömmde inte tugummi, iförsig behövde vi inte enns det. Vi handlade också massor saker som jag kommer behöva när jag åker bort på måndag. Sedan så åkte vi hem och då satte jag mig vid datorn. Ludde vägrade äta lunch men mamam fick i honnom lite nuddlar till slut. S¨å sjussade mamma Ludde till Leo sen när hon kom hem så fixade vi iordning oss och gick till

Biancas Halloween fest.
Där så fick vi äta Lisa (revbensbjäll) Fladdermus vingar (kyckling sak som såg ut som fladdermusvingar) och Bajskorvar (majskolvar) xD . Bianca och jag var siamesiska tvillingar :D . Men vi ringde aldrig på någon för när vi skulle göra det så hade alla gömt sig för att skrämma oss. Så vi vågade inte istället letade vi reda på dem.  Vi åt Biancas jättegoda kakor mums! Så åt vi godis. Bianca mådda jätte illa ett tag för att vi hade lekt mörkerkull där uppe efter att vi hade ätit och hon mår illa av det sägger hon.

Så vi gick in på Filippas rum och så lekte vi en lek en preson skulle sägga någonting tex jag har bajsat på mig och om man hade gjort det tog man en klunk sen var det nästas tur att sägga någonting. Så fick man inte gå på toa. Alla var jätte kissnödiga till slut särskilt jag! Det var kul men tillslut blev våra föräldrar sura så vi tog godis att man skulle äta en, aa samma sak liksom och så fick man inte dricka.


Lite senare så gick de på en promenad då Vilma hade gått hem så vi var ensama hemma men det var inget läskigt. Lite senare gick vi. Men aja det här blev ett långt inlägg nu ska jag gå ni får ha det så bra!

<3


Kommentarer
Postat av: e m m a

- tack tack

2008-11-02 @ 11:45:45
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

Hej!

Jag skulle jätte gärna behöva din hjälp!

Kolla in min blogg om du har lust att hjälpa mig. Det skulle betyda jätte mycket!

Kram, Stockholmsjenna

2008-11-02 @ 18:12:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: mari

Tack så mycket. Ändå har jag bara slängt in ett urval. Bloggen är väl så där.. Ska snart få hjälp med min blogg design.



Ha det gott!!

2008-11-02 @ 20:56:40
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0