Hål i väggen !

Nu har jag precis ätit och så kollar Bianca och jag på Miami
ink sen ska vi typ kolla på hål i väggen och sedan stor i Japan.
Eller det bestämmde Bianca i alla fall, Haha :D .

När vi gick på promenad så såg vi Biancas man
leopold eller ja hennes katt.
Fast den har typ ett nytt hem för att de har fångat
in den, hehe. eller ja deras grannar har typ det.

Jag tror att de här 2 veckorna kommer gå fort.
Eftersom den här veckan på måndag fyller mamma
år och på fredag ska jag träffa mina kusiner och på
lördag ska jag till Bianca på
halloween fest på söndag är det träning som gäller.

Någon dag i veckan ska pappa och jag åka till stan och handla
presenter till Bianca. Bianca fyller år på fredag!
På lördag ska hon ha halloween fest som hon alltid har eller
ja hon ska ha födelsedags halloween fest :D Heehe !

Resten av veckan rullar nog på som vanligt och
veckan efter det så ska 6:an och 8:an åka till Falun
asså i skolan. Så det går fort saken är att jag vill att
det ska gå fort tills jullov och jul.
:) Pussar Linnèa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0