..

Har tränat och så gav mamma och jag Lilo medicin vi fick kämpa hårt för at lyckas , ne faktist inte jag öppnade Lilos mun så sprutade mamma in medicinen i munnen på henne så enkelt var det. Nej faktist inte vi behövde ge henne ennu mer medicin eftersom hon behövde satt hennes sår på magen inte skulle bli infekterat. Men det klarade vi inte av. Så på vägen hem från träningen så hämtade vi upp Bianca för att vi skulle göra ngt, så tog vi med oss experten Vanna xD.
Så hjälpte hon oss att ge henne medicin sen åkte vi hem till Bianca. Så skulle Molly (Biancas hund) träffa dens blivade make, hehe. Så vi följde med ner på gräsmattan och träffade vovven , ska gå  nu skriver mer när jag kommer hem  (Kanske) :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Aw, tack gumman! Värmer att höra!

jodå, det är finfint med mig också. Vad gör du då?



Puss gumman!

2008-10-12 @ 21:01:28
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0