gårdagen

Kom hem sent igår så jag orkade inte skriva. Så jag gör det nu!
Vi kom hem till de ungefär halv sju fast vi skulle ha varit där sex
pappa släppte av mig och ludvig och letade efter en parkering.
Lite senare vid sju kom mamma och pappa.
Då åt vi tacos, de hade världens godaste nacho chips!
Mums!!
  Frida och jag kollade lite på teve
och så pratade vi jätte mycket.
hon är värkligen en person man kan berätta saker
för! Klockan halv elva var vi tvungna att gå men jag tjatade så vi
stanade en kvart till hehe inte så mkt
men iaf något. Ja, och så åkte vi hem.
lr juste vi åt glass och godis där också
vi åt Ben and jerrys jag åt
bara av Choklad smaken.
Jag ä'äälskar choklad glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0