God morgon föresten :D

Jag har ätit frukost pratat med bianca och mamma itelefon jag är ensam uppe ludde min storebror ligger i sängen och sover hehe sömtuta han är. Har ätit frukost och druckit lite juice och roppat på min katt.
Min katt är typ helt borta jag kan inte hitta henne någonstans det är bara för sorligt! Hon har varit borta hela natten och dela dagen och hela morgonen tänk om hon har blivit inlåst i någons garage eller någonting ? Jag vill inte köpa en ny katt vill bara ha min katt LILO ! <3
 <--- Älskar henne :(
Pratar med Bianca på msn vi har video samtal fast det är något konstigt som piper, fast nu slutade det :P
Kollar på Mitt liv som tonårsrobot det är jätte tråkigt, nu har vi bestämmt oss för vad vi ska baka.
Vi ska baka bullar ! Vi tänkte baka något mer också kanske chokladkakor också.
Men nu ska jag fortsätta prata med Bianca så hörs vi senare ! Puss och kram skumbanan !

Kommentarer
Postat av: BIanca

JÄVLA URUSLIGA BLOGGARE; SÅ JÄÄÄÄÄVLA DÅLIG!!

2008-10-08 @ 11:52:58
URL: http://ankivakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0