Hejsan Hoppsan !

Idag har Bianca varit hemma hos mig. Vi fikade jag åt en choklad muffin och hon ett vanilj hjärta. Sen åkte vi till ju-jutsun och tränade det gick faktist rättså fort.... tiden asså. Innan vi åkte så åt vi också middag vi åt pasta med salami och tomater och majs och paprika och lite så. När jag kom hem var jag så hungrig att jag kastade i mig några knäckebröder xD Åt hallon och youhurt eller hur det nu stavas det är hur som häällst jätte smarrigt. Jag kollade på The Simpsons och Family guy det var kul. <3 Har inte bloggar så mkt på sistonde men jag ska skärpa mig ! <3
 <-- En bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin bild.

2008-10-19 @ 18:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0