Hemma

Nu är jag hemma det mäste blev som planerat... men inte allt. Jag skulle gå ut med Lilo så jag tog henne i ett koppel katter gillar inte det speciellt men hon kmr bara få spö av den andra katten och hon tkr detär bättre en ingenting. Men hon rymde ur kopplet. SÅ hon var ute.. Var orolig för att katten ger alltid henne spö.
 
Jag tog en dush och trasslade ut mitt hår som var i en enda stor trasselboll , hehe. Sen åt jag nudlar nudelsoppa men jag åt inte speciellt ordentligt för jag orkade inte äta drack mäst soppa. Men det fick jag ångra. För på träningen gick det jätte dåligt och så var jag helt matt efter den. Aja nu har jag lärt mig ngt. Sen hämtade mamma mig och Ludde så skulle mamma visa mig en tjol snabbt som hon hade sett i sickla men jag tkr den var vedervärdig. Vill inte beskriva den för den va så ful. I bilen påväg hem åt jag en banan och drack en gainoMax ! muums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0