Hos Vilma med Bianca och Vilma.

Bianca och jag har sovit över hos Vilma det var kkuligt :D Vi gick till et jätte läskigt spökhus som var litet och rött. Vi kollade på Hair också och gjorde chokladpudding och åt tacos. Vilma gjorde kötbullar med mackaroner till oss också.Vi somnade vid tre tiden och Vi gick upp typ vid ett tiden och drack lite oboy och åt mackor.

Sen så kollade vi lite på teve. Sen gick vi till det läskiga spökhuset igen också fast vi tog med oss en av hennes hundar :P .Vi åt kötbullar och mackaroner igen och så kollade vi lite på teve. Vid sex så blev Bianca och jag hämtade eftersom Vilma skulle ut och äta. Så då släppte vi av Bianca och hennes mamma Vanna och så åkte vi och handlade middag handlade lite godis också. Vi åt Pasta med kyckling och brunsås. Jag ville smaka ngt nytt godis så jag smakade på Kina puffar det var gott. Lite senare gjorde pappa popcorn så åt de med.

Kollade lite på The simpsons två avsnitt och Family guy och sen så skulle jag skriva det här långa inlägget men så slutade internet funka så det här är andra gången jag skriver det. JOOBBIGT. Nu ska jag gå och lägga mig ha det bra! Puss och kram Linnea !


Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha... verkar ha varit kul, undrar vad det där spökhuset var för något, det lät läskigt

2008-10-19 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0