Kattungarna !

Biancas katt har fått kattungar dom är jättegulliga och busiga.
Fast dom klättrar på benen dom är inte sånna änglar som man tror att dom är faktist!
Fast dom är hyper söta :D Så jag förlåter de.
Igår när jag var hemma hoss Bianca kom en katt och la sig på min mage sen
så flyttade den runt lite och låg på min hals.
Åh nej jag kan inte prata om katter börja tänka på min då,
varför vill hon inte komma in.
Här om dagen så la sig Lilo på min mage fler gånger hon var så gullig då.
Jag saknar henne sjukt. KOM TILL BAKA LILO !

Biancas kattungar och kattmamman visst är de gulliga:D
Nu måste jag gå och ropa på min kisse för HON MÅÅSTE komma in och
ge mej en blöt puss för det behöver jag älskar de LILO.
SEEES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0