Tjejerna skrattade med oss!

Hej Hej, Nu är jag hos Bianca oc ska göra en liten uppdatering. Idag så har vi först fixat med Biancas rum och flytat saker (Max ssaker) till hans rum. Vi åt några toast. Eller ja två stycken med andra ord ^^.

Sedan skulle vi åka till lokalen. Så åkte vi dit med buss och jag blev klämd i de här sakerna och gissa om Bianca tyckte det var roligt. Ni vet i de här sakerna där man ska dra sitt busskort. Aja sedan när vi satt på tunnelbanan började vi snacka om det och gissa om vi skratta. Bianca berättade i exakta detalj hur jag såg ut och det satt två tjejer framför oss som började skratta de med och de skrattade jätte ,mycket. Jag skrattade så jag fick ont i magen och fick tårar i ögonen. Hehe det var flumms !

När vi kom till lokalen skulle de gå. Så vi hade åkt dit i onödan men Bianca och jag gick och köpte varsn coca cola. Så åkte vi hem och så nu så sitter jag här. Jag ska nog övertala Bianca att följa med mig ner så jag kan dricka lite coca cola light men hon kommer nog dampa då. Den datorn hon sitter vid funkar typ inte så hon
är lite små sur tror jag. Ha det bra . Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Bianca

Flumms ?

2008-10-29 @ 22:08:22
URL: http://ankivakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0