With Bianca <3

Jag hann aldrig skriva om vad Bianca och jag gjorde så jag ska berätta det nu. Vi ränsade faktist i mitt rum det kanske låter piss tråkigt men det mästa är roligt när man är med Bianca <3 .

Men i bland så började vi dansa runt i mitt rum och sjunga hehe. Bianca hade en toffs mittuppe på huvudet assnygt asså! Hörde min storebror sägga till sin kompis att det var asfult , haha.

Vi åt också Hallontårta eftersom min mamma fyllde år tårtan var jätte fin ni får se en bild på den sedan. I present fick mamma en bok av farmor och så fick hon av mig ludde och pappa roser och en hårtork. Hon tyckte att hårtorken var för stor. Men är de mindre låter det hemskt och är typ inte lika bra så det fick bli en stor röd.

 

Första bilden är på Bianca och andra är på mig. Ha det bra. Pussar Linnea :D


Kommentarer
Postat av: Nannaah

- Haha, men frestelse! =P

kram

2008-10-28 @ 10:40:30
URL: http://nannaahs.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Tack :) Desamma.

2008-10-28 @ 11:05:47
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0