10 år tillsammans <3

Bianca min allra bästa vän vi har varit allra bästa vänner i tio år Olivia och Sofia ska snart fira att de har varit bästisar i 2 år jag önska att jag och Bianca och jag också kunde fira de men vi vet inte villket datum vi blev bästa vänner på , jag önska vi visste det :( Har fett tråkigt vet inte vad jag ska göra vill inte plugga nu men mamma sägger nog till när jag ska börja plugga och jag hoppas det är lång tid kvar tills hon sägger det för jag orkar inte. Just nu är jag bara inne på playahead och chattar på msn lite men det är inte många som är inne :(
Söta va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jätte gullig blogg! :)

2008-09-21 @ 19:31:45
URL: http://quackquack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0