<3

Är absolut heltklar med Europa resan nu (en kurs i skolan) förut så kändes det som jag hade skrivit för lite och så men nu känns det helt enkelt perfekt (: Klockan är nio och mamma håller på att göra middag haha så är det i min familj ! Vi är inte så ordenliga om man sägger så men jag måste jobba med matte sen också så mamma ska hjälpa mig jag ligger bara på steg 3 i matte det är ju jätte dåligt vissa är på steg 6 liksom men hur som hällst går jag ju inte och lägger mig förns halv elva eller då ska jag gå och lägga mig men det blir väll oftast elva. Men snart ska jag äta kanske skriver senare vem vet :O .

En sån här hade mamma köpt till mig , snällt va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0