bff (bianca)

Hela dagen har jag varit med min bästis Bianca vi var i sickla och jag köpte två diadem lägger kanske upp bilder sen, Jag hade inte ätit någon lunch så jag var jätte suktad av alla läckra muffinsar och kladdkakor på caferna och det var Bianca med så vi köpte massa onyttig heter och sen när vi gick hem hörde vi någon på nedervåningen så vi var asrädda och vågade värkligen inte gå ner sen komm Vanna Filippa och alla hem men vi vågade inte gå ner och öpnna även fast vi visste att det var dom så vi sprang ner och så stog vanna med sitt ansikte och kollade på oss så vi skreek och vågade inte låsa upp men så kom Max med nykeln xD Sen så kollade vi på The Simpsons och Family Guy och så åt vi lasange men jag mådde så illa att jag höll på att spy så jag åt inte speciellt mycket. Mamma hämtade mej och när jag kom hem stankt det nygjorda popcorn i hela huset och jag åt middag igen och sen åt jag popcorn och nu mår jag ennu mer illa, men vi ses senare Puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0