Bianca <3

Har varit med Bianca idag följde med henne hem efter skolan sen följde vi med Vanna och handlade kattmat och hundmat sen gick vi hem men vi var så fega så när Vanna gick ut med hundarna vågade vi inte få in i huset så vi stannade utomhus. Sen gick Bianca på hennes gitarr där går även hennes kusin Vilma (: Vi hämtade henne på hennes mammas affär Elviras värld.
 <------ Bianca :D
På vägen till Biancas gitarr så pratade Vilma jag och Bianca om spök historier eller vi berättade,
Sen så när vi åkte ifrån gitarren så fortsatte vi att prata om det och sen när vi lämnade Vilma på Elviras värld var
vi kvar där typ 2 timmar sen köpte vi en tubrösrulle (även Vilma) sen åkte vi till Sickla Köpkvarter och
skulle leta efter ett spel som de ville spela men vi hittade inte det.
Så vi åkte hem och kollade på Dr Phil.

Sen kollade vi på Idol också det var kuulsigt , :D Sen hämtade mamma mig och så visade jag min familj att jag hade lärt mig spela gitarr :D
Sen gav mamma mig lite mjölk och skorpor :D


Alla skorpor var inte mina :P Luddes också min bror tog ett flummigt foto på honnom kolla !

min fina broder (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0