Död

Ni tror säkert att jag har varit död i två dagar eftersom jag inte gar bloggat, men det har jag faktist inte varit jag har varit med Bianca hon är en av mina bästa vänner ,  vi har varit i hennes pappas lokal som är typ lager till hans affär Gulan, där så har vi fottat kläder som kommer dyka upp på Gulans hemsida jag blev fotad när jag hade Paul Frank kläder på mig ! Sen så åkte vi på snale bord eller vad det heter ner för en backe i lokan det är meningen att man ska köra ner bilen där men vi byggde en bana som vi åkte på :P
Sen så köpte vi mat Bianca köpte sushi och jag fick mac Donalds mat som vi åt i lokalen vi hade asroligt :)
 
På fredagen (idag)
Så efter skolan när vi var på väg hem till Bianca så var det två asläskiga fyllon som ba kollade på oss och log och sen reste den ena killen på sig men vi gick asfort då . Sen när vi kom hem gjorde vi fattiga ridare och kollade på teve sen klockan halv tre så åkte vi in till Gulan och vi jobbade där och vikte kläder. Sen gick vi till lokalen och tog med oss en hund som är en tjejs hund som heter Lilla den är asgullig liten sak. Vi fotade också när vi komm fram till lokalen och hämtade växel och så. Sen gick vi tillbacka till Gulan sen gick vi och köpte mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0