hemma (:

Nu har mammma och jag handlat mat och kollat i lite affärer på forum och sickla hittade en mysig sjal eller hur det stavas jag vet att jag stavade fel men men xD Hittade också ett par svarta skor lägger upp bild sen,
 Den är asmysig köpte den på BikBok.
Så handlade vi Ben and Jerrys och massor med
godis :D

En av smakerna vi tog. Köpte också en present till Frida men ka´n inte sägga vad om hon skulle läsa det :P
Vi hämtade min kära bror Ludde också han åkte skateboard :D
Sen så åkte vi hem !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej linnea!:D

Om du kommenterar 7ggr till på inlägget "TÄVLING:D"

Så "leder" du i tävligen.:D

Lycka till

OBS!

Kommentare på inlägget "TÄVLING!:D"

för annars räknara jag inte med det!:D

Kram<33

2008-09-27 @ 17:52:54
URL: http://cyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0