Falun

Nu är jag hemma från falun. Eller ja jag har gjort lite saker innan. Har varit och fikat med Bianca. Hursomhäällst har det varit kuls i falun! Lite långtråkigt ibland. Det var som Bianca sa man fick nästan sällskrääk för att man inte fick gå någon stans. Det var kul att ha hemkunskap bara att läraren var hemsk. Vi fick baka bröd och pannkisar Biancas och mina blev jättebra , spana in de:

Våra bröd:

Bianca:

Det var jätte kul. Det var första gången Bianca och jag hade hemkunskap!
Jag blev bättre kompis med mina kompisar så det var kul. Jag delade rum med Alice Emma Julia Josefin Bianca Moa och Beatrice. Det var lite jobbigt för man skulle sova klockan 10 och det klarar jag inte av! Isa jag Olivia Sofia och Bianca gick till 8:ornas del av huset och knackade på alla deras dörrar! Hihi ^^) .
Isa och Olivia:

Jag åt rättså mycket godis också. En dag gick vi in till stan i falun. Den var väldigt liten. Jag skulle inte kunna tänka mig att bo i Falun! Köpte lite godis på stan också. Vi var tvugna att göra en tipsrunda också och det är värkligen det värsta jag vet. Men nu orkar jag inte skriva mer ni får veta mer sen! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0