Forum med Sanna <3

Jag slutade skolan klocka ett och då tog Sanna och jag bussen direkt till forum. Vi kollade i massa olika affärer och fikade lite. Vi var där jättelänge. Typ till sex tror jag. Sanna köpte ett par jeans på Gina tricot. Dom var asfina de liknade mina litegranna faktist. Efter ett tag kom pappa dit när Sanna hade gått hem och ville äta med mig. Det gjorde vi också vi åt Thai mat. Det var gott bara att det var lite tortt och väldigt starkt. Men det var endå gott. Vi handlade lite popcorn sedan och så åkte vi hem. Då kollade jag på x-effekt och Next. Sedan så satte jag mig vid datorn och efter det var det att kolla på Idol som gällde. Jag hejjar framförallt på Johan Palm efter det Alice nog.

Min Sanna och jag <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0