God Morgon !

God morgon, eller det är inte precis morgon men aja. Jag har varit hos farmor idag och ätit pepparkakor :) Det får man  lite julkänsla av. Jag har hemstudiedag idag :) Skönt va? Konstigt nog fick vi ingen uppgift? Kanske Erika glömmde. Men det gör inte mig något. Kanske endå ska plugga lite.

Det är bara mamma och jag hemma har precis ätit lite lunch (sallad). Jag ska nog ta mig en dush. Efter det tror jag att jag följer med mamma och handlar. Annars glömmer hon bärgis något viktigt.

Idag ska jag nog mäst vara hemma och chilla. Inte träna , nej haha det skulle jag aldrig göra vem vill träna på fredagar? Ludde försökte vara elak mot mig bara eftersom han ska träna så försökte han övertala mamma att jag också behövde träna. Bara för att han hoppade över träningen igår.  Men nu ska jag nog ta mig en dush.
Pöööss!


Min tröja jag fick av mammsen !


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sån har jag määä

2008-11-28 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0