lördag

När jag hade ätit lunch och lite jordgubbar med mjölk så åkte vi till Bianca och hämtade henne. Efter det gick Bianca och jag hem till Oggi där var leo också vi var inne lite på hans dator spelade wii och va i hans rum och lyssnade på hans idiotiska skivor de var asknäppa. Efter ett tag gick vi ut i det blöta mörkret och oggi sprang in i skogen så vi letade efter honnom haha. Det var kul typ vid halv sju så gick vi hem asså Bianca och jag gick hem till mig. Vi var inne lite på datorn. Åt några mackor och sen när pappa kom hem gjorde han ris och kyckling till oss. Bianca och jag läste lite för varandra i en konstig bok också haha. Så gjorde vi en till sak men den är hemlig någon gång kanske ni får veta..
Så sjussade vi hem Bianca och när jag kom hem käkade jag lite choklad.
muuums <3 Ha det bra.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Becca

YEAH!Jag också!!!:D :D

2008-11-09 @ 15:03:32
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0