Hemma

Nu är jag hemma från stan och mycket regn. Vi har varit hos våra kusiner först var vi bara ute på stan och kollade i affärer. Jag köpte två presenter till Bianca så nu har jag 6 presenter men ska köpa fler. Det var jätte krångligt när vi skulle åka dit var tunnelbanan av stängd på grund av olycka. Var vell någon som hade hoppat eller rammlat. Stackarn. Så de hade ersättningsbussar men de räkte inte så vi gick men sedan så hittade vi en buss man kunde ta villket var skönt eftersom det regnade som bara den! Sedan när vi mötte våra kusiner vid det ställer vi skulle äta så var det fullt. Vi funderade om vi skulle gå tillbaka dit lite senare eller äta någon annanstans. Då tänkte vi kolla i lite affärer sedan komma tillbaka.

Men sedan kom typ Ludde på att vi kunde äta på Pizza Hut och då blev jag glad (äälskar Pizza Hut) Så då gick vi dit. Men då sa Mamma och Anders juste de har ju stängt ner. Gissa om jag fick damp eller? Så vi kollade i lite affärer och så hittade Ludde yup en kofta och massa tshirtar han ville ha så då köpte vi de. Sedan gick vi tillbaka. Men då på vägen så gick vi förbi Fridays så vi åt där istället. Det var väll rättsågott.

Flott mat va? Min kusin där uppe hon råkade röra handen hihi.
När vi hade ätit klart så gick vi och kollade i affärer. Jag köpte två presenter till Bianca också. Så köpte jag en sak till mig som jag även köpte till Bianca men kan inte sägga vad hehe lägger upp bild när jag har gett henne det. Sedan när vi skulle åka hem tog vi 47 men så stannade den , på ett ställe där vi inte alls skulle stanna. Så vi fick gå av där istället men så åkte våran riktiga bussför bi så vi askutade och hann! Glömmde sägga att vi köpte fika som vi åt när vi kom hem till dom. Jag åt en jättesmarrig chokladmuffin. Sedan så kollade Frida och jag lite på teven. Sedan så fick vi ta bussen hem. Det var lite jobbigt men helt okej. När vi kom hem så rusade jag till datorn och nu är jag ashungrig så mamma ska fixa en macka. Men nu måste jag gå för lude vill ha datorn. <33 Pussar Linnèa


Kommentarer
Postat av: Amanda & Sofia

Fin blogg! :)

2008-10-31 @ 14:18:06
URL: http://wordsandpictures.blogg.se/
Postat av: mickis

hihi tack :D italien var väldigt nice men sjukt skönt å vara hemma igen :/ haha.

ha en bra halloween!

2008-10-31 @ 17:09:41
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: veronica

Hej!

Ja han är en riktig liten godbit :)

2008-10-31 @ 19:31:46
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: caroline

Tack söta du!:)

2008-10-31 @ 21:02:53
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0