21 DECEMBER

Jag har inte bloggat på ett tag , jag vet inte varför men jag har bara helt enkelt inte orkat.
Men jag börjar nog blogga igen efter jul.
Igår slog jag in en massa presenter till alla nära och kära.

Måste trycka in i schemat att köpa fler julklappar till Bianca också! Idag har jag inga speciella planer, vi ska ha gäster! Dom ska iaf äta middag här ikväll, så jag tror jag sticker då:P Pallar inte vara social. 

Men nu ska jag gå i alla fall. Pussar



Fina Bianca och jag, på vår klassresa.


/ Linnea


Kommentarer
Postat av: *Sofie -Mamma till Alex*

Tack detsamma!



God jul=)

2008-12-23 @ 08:02:24
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Laauren

Hej hopp gummi snopp.



Kan du inte skriva mera , eftersom jag följer din blogg`?

2008-12-23 @ 14:23:08
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)

2008-12-25 @ 21:43:18
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0