Hallå där

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist, men jag har liksom tröttnat. Jag vet inte varför. Men aja. Nog bara en vanlig bloggtorka.

Redovisade engelskan i skolan, så ja nu klarar duktiga lilla flickan sina terminsmål i engelskan i alla fall. Dom andra ämnena vill jag inte prata om.

Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi och köpte en present till min kusin Frida så köpte jag en present till moa och en till Sanna!

Och så handalde vi på Ica och jag fick lite choklad av mammsen. Och nu sitter jag och äter en billy pizza som min bror gjorde åt mig. :P Kollar på något program på mtv och lyssnar på Bullet for my valentine fast det
är bara för min bror tvingar mig att ha på det :P (not)



Hade ingen bättre bild :P Lite gammal, hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0