Lördag

Tråkig rubrik, jag vet. Men kunde inte komma på någon annan.
Jag är sugen på cupcakes. Jag är alltid sugen på det, hihi :) .
Det går Narnia på femman just nu, men den har hållit på ett tag nu.
Femman har så mycket reklam, men inget slår trean, när de har gått tio minuter så är det reklam, hela tiden. Skit jobbigt. Fast reklamerna är inte riktigt lika långa som på alla andra kanaler, men heldre långa reklamer och några. En massa små, Håller du med mig ?

Klockan är nio, och jag har inte ätit middag en, visserligen så åt jag lunch klockan fyra typ.
Jag är faktist väldigt hungrig. Men jag tror vi ska äta snart eftersom
det luktar bacon. Mums.



Ser de inte goda ut ?



Kommentarer
Postat av: sara

dem såg ännu godare ut=)



med mig är det bra, själv??

2008-12-06 @ 21:12:41
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Tacktack! Tyvärr så blev den dock inte så bra, då jag gjorde den i Paint. Men nu har jag Photoshop så då blir det allt ändring!



Haft en bra helg?

2008-12-06 @ 21:33:13
URL: http://sendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0