Måndag.

Shooo , Dåliga uppdateringar, jag vet.
Men jag väljer ju kompisar framför bloggen såklart.
Imorgon så ska jag typ till forum med Bea och massa fler kompisar.
Vet inte riktigt villka.
Jag har fått en ny kompis, eller vi har varit kompisar länge men inte så bra.
Hon är värkligen underbart snäll, Sanna.

Idag så efterskolan så kom Vanna och Marre och hämtade upp oss och så fikade vi.
Sen så åkte vi till ikea eftersom de behövde köpa så mycket.
De köpte typ asmkt saker också.
Sen så åkte vi och handlade och fick pressa in alla kartonger med saker i bilen.
Sen så stanade vi på Mac donalds i Sickla så kom Lulle dit och
åt med oss. Sen så handlade vi och sen så skussade vi hem
dem sen så trängde vi in oss i bilen
allihopa.



// Linnea

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: aww, tack så mycket, du skriver också bra söt :)

2008-12-15 @ 21:12:21
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: Linnea*

Vad ska du göra idag då sööt ? kraams <3

2008-12-16 @ 09:40:47
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0