Vapiano

HejHej. Kom hem för en liten stund sedan och Ludvig spelar gittarr,
som vanligt. Asjobbigt. Ludde och jag åkte till träningen i förmiddags vid typ 14:27.
Så kom vi dit tio/kvart i 3. Så det fungerade bra.
Vi tränade till kvart i 4 ungefär sen så bjöd de på fika eftersom det var sista gången.
Det var trevligt, hehe.

Sen så gick luddepudde och jag till Sickla så hämtade pappa oss där så åkte vi till
Vapiano och åt där. Så lite senare kom mamma dit och åt också.
Och så såg jag robin också där. Ni vet kändisen.
Inte för att jag gillar henne eller någonting ,




// Linnea

Kommentarer
Postat av: Feffi O Muumsan <3

HEEEEJHEEEJ ^___^



GILLAR DIN BLOGG !

2008-12-08 @ 07:57:59
URL: http://festisgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0