..

Jag har skrivit alldeles för korta och tråkiga inlägg idag, eller kanske igår också men hur som helst är det nog lite för att jag inte har någonting att skriva om . Men i alla fall , så imorgon ( onsdag ) Så ska jag på studenfest om jag inte har sagt de , det är mammas kompis dotter som har typ tagit studenten så det kommer väll kanske bli kul hon har också en syster  som heter Sara henne brukar jag vara mäst med fast hon är 3 år äldre men det spelar ju ingen roll :) . * fnizz* Bianca sägger att hon ska lägga in massa inlägg men hon har bara lagt in 2 idag och håller på att skriva sitt tredje *fnizz* Hon sägger att hon kommer bli värsta inloggs nörden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0