'

Jag hade inte särskilt svårt att kliva upp ur sängen på morgonen eftersom jag tyckte att det skulle bli kul att vara i mina kusiners skola under dagen med tanke på att jag somnade vid ett igår så var jag väligt utmattad.   när jag var  i mina kusins skola idag  så var det var väll kul att se hur den skolan hadde det men jag är nog r'äätt så nöjd med den skolan jag ska börja i , antar jag. Efter skolan så var vi hoss Frida ungefär en halvtimme sedan gick vi för hon skulle på picknik med sin klass . Pappa hämtade mig och vi började kolla i afärer och jag fick två manga tidningar  , sedan gick vi till Vapiano *mums* jag åt spaggetti Carbonara det var värkligen jätte gott sen var jag helt utamattad i härlarna för att gå på stan 3-4 timmar med ballerina skor är inte direkt något man drömmer om. Vi var tvungna att handla mat och vi passade på att samtidigt hämta upp Ludde som hållde på att åka skateboard med sin kumpis :P .
Nu är jag hemma och mår illa faktist :S Men nu ska jag gå Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0