Flummiga Bilder :)

image56

Va bara tvungen att lägga upp den * fnizz *

Hur som hälst så skulle jag inte gå på någon stundentfest ikväll , :P För att ingen kunde köra mej dit för mamma är på jobbet och så :P och får inte åka dit själv för det är så långt bort men det är inte hela världen det betyder bara : MER KOMPISAR !  :D Jag skriver lite många smilisar som ni kanske har märkt förlåt om det är störigt , Jag längtar sjukt till imorgon det är skolavslutning då , fast jag har inget spec att ha på mej , fast jag får väll bara ta någonting från min garderåb har en kläning som jag skulle kunna tänka mej :S

Kommentarer
Postat av: ?hemlig?

rolig bild duhar där

2008-06-04 @ 20:28:29
Postat av: ?hemlig?

rolig bild duhar där

2008-06-04 @ 20:28:46
Postat av: ?hemlig?

rolig bild duhar där

2008-06-04 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0