irriterandee >:(

Dagens outfit:


Jag hade skrivit klart HEEELA mitt inlägg fast sen råkar jag trycka på en knapp så hela inlägget är borta GAAAH -
Men i alla fall idag så har vi ätit på thai resturangen (som vi kallar de) efter det så fixade vi pass eftersom våra hade typ gått ut eller något i den stilen , efter de åkte vi hem en liten stund och sen så skulle vi träna , vi skulle träna Ju-Jutsu det är en kampsport om du skulle undra :P Det var typ bara 6-7 personer där eftersom nu när det är sommarlov kommer det inte så många och sedan åkte vi till forum för mamma är i jag orkar inte laga mat perioden så vi åt där det blev nacho ush det äär egentligen lite onyttigt men aja och sedan så sa mamma att hon hade lånat några böcker till den lilla boknörden gissa om hon blev glad ......... det är jag som är bok nörden om du skulle undra jag ääälskar att läsa

Japp här sitter jag och läser oväntat va ?



När vi kom hem så kollade jag på en film som gick på 6:an den hette typ ngt i stil med Min största kärlek den var roolig ! Sedan var jag ju faktist tvungen att dusha eftersom jag hade ju tränat och efter det så åt jag en macka och drack lite mjölk. Det var jobbigt för min kamera ville inte funka först gick den inte på men sen gjorde den de men när jag tryckte på ta foto så stängdes den aaav >:( GRRR

en liten smarrig sak som mamma hade i sin handväska



Ett leende på läpparna och en pussad apa på tröjan inte illa va ?



Men nu börjar jag bli lite trött imorogn jobbar mamma och pappa så det blir bara Ludde Pudde och jag ensama, då blir det antagligen Billys pizza eller så äter vi hemma hoss farmor .... Men i alla fall nu ska jag gå och sussa sov gott ! :)

Kommentarer
Postat av: rosanna

åh tack :D desamma!!



(p.s. om du gillar min blogg får du mer än gärna rösta på mig här: http://sicastyle.blogg.se. hon har nämligen nominerat mig till "veckans blogg". och det skulle vara skit kul om jag vann :D kramkram =)

2008-06-17 @ 21:44:22
URL: http://rem.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack så mycket! :)

2008-06-17 @ 22:17:06
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Bir

Du frästar mig med nötkrämen!

2008-06-18 @ 21:04:18
Postat av: Linnea

Jag frästar alla !

2008-06-18 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0