Privat.

På förmiddagen så åt vi spagetti med bacon och pappa och jag handlade de vi behövde till kvällen eftersom att våra kusiner och min farmor skulle komma hem till oss och äta middag vi skulle grilla kött med lite klyft popatis .
senare på söndagen så kom våra kusiner och farmor  hem till oss vi grillade och så bestämmde vi också att jag skulle följa med Frida till hennes skola på Tisdag, ja imorgon alltså . När vi hade ätit klart maten och glass och jordgubbar till efterätt så fick Frida och jag åka båt jag tyckte att de va så härligt i vattnet så jag hoppade i och började bada och det var faktist skönt fast det var ganska sent, efter det så skulle våra kusiner gå eftersom Frida och Gustaf har ju inte slutat skolan en så det skulle ju upp tidigt imorgon.

Nu på lördag så har mamma och jag varit på stan vi var inne på NK och jag fick örhängen och ett par hårspännen med Muffinsar på och mamma gjorde pannkakor till lunch när vi kom hem så gick jag hem till min farmor hon är en änka och är blind, låter inte särskilt trevligt , jag vet , jag läste ut en hel bok hemma hoss henne eftersom mamma och jag hade köpt 5 stycken eftersom att jag är värkligen en huligan på läsa . Jag gick på en promenad med min farmor eftersom att det är svårt för henne att gå ensam när hon är blind och hon har deabetes så det är viktigt att hon rör på sig , det var skönt att röra på sig lite efter jag inte hade gjort det speciellt mycket idag . När jag kom hem så ville pappa boxas , vet inte hur han fick för sig det men i alla fall så gick vi ut i trädgården och övade lite :P
Efter det har jag läst lite i en bok och nu ska jag sova ska ju till minb kusses skola imorgon , etersom jag inte tog några

foton idag kan jag ta ett nu

Ni ser hårspännet med den lilla muffinsen :P


Kommentarer
Postat av: Bir

Muffins monster x]

2008-06-10 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0