SOOMMARLOV !

Jag han inte änns äta frukost för att vi skulle till skolavslutningen så jag fick äta kakor till frukost * fnizz *
Japp , idag var det skolavslutning så skönt ! Gott med vi fick kladdkaka * mums * Det var såklart lite pinigt eftersom att jag inte kunde texten till sången *fnizz* Och nu så är vi hemma och imorgon så ska Bianca på Theos och August fest men inte jag , ;( Jag ska till min kusin han fyller ååår :P Bianca sa  att hon ville sitta med Johanna när hon åkte dit för det tar en timme och 30 minuter . Nu håller mamma på att göra mat till Bianca och mig kyckling sallad faktist ! *mums* Sedan ska vi gå och ta oss ett dopp , hörde att Doris och Morgan skulle dit med deras prutttomobil också , det var länge sedan jag träffade dom . *fnizz*

Kommentarer
Postat av: fripe123

Avis på dig

Våran klass slutar först nästa vecka på fredag.
Hoppas att jag kommer kunna sången men får se hur det blir med det.

Hoppas på det bästa just nu.

2008-06-05 @ 18:41:36
Postat av: recha.love

bra så du har sommarlov nu du har en snygg blogg och och du skriver om bra saker roligt att du ska på kallas ville bara säga igen du har en så snygg blogg
tack

2008-06-05 @ 18:44:16
Postat av: Beundrare

Kak monster x]

2008-06-07 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0