Måndag

Jag gick up kanske 20 över 8, jag haxe inte alls fått många timmars sömn. Jag kännde mig helt förtörd, det berodde nog på att jag hade varit sjuk. Min läpp hade spruckigt under natten och jag blöddenäs blod

Desutom hade jag också nog en av de värsta hårdagarna någonsin.
Skolan gick långsamt. Jag var så glömsk att jag glömde att äta desutom.



Haha såg så rolig ut på den bilden.
Aja nu ska jag vänta på att mamma ska bli klar med min salami sallad och medans jag väntar så ska jag kolla på tv. Ha det bra, puss och kram! Det blir fler uppdateringar ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, jag trodde att den kostade 300, jaja... Men jag bara skojjade. Såklart skulle jag ju inte heller köpa en väska för så mycket pengar, det är ju sjukt mycket! Men när du skrev som komentar så skrev du som att det var självklart att jag skulle köpa en fejk, då ville jag skojja lite med dej! Fast jag kanske var lite dum... Hoppas du inte blev ledsen...

Hoppas vi fortfarande är väner :)



P.s fick nog även lite damp också!

2008-11-24 @ 17:41:30
URL: http://meloonia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så bra <3<3<3

2008-11-24 @ 20:09:54
URL: http://mloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0