Onsdag

Dåliga uppdateringar idag, tyvär.Ingen alls faktist. Det var som vanligt trög att komma upp ur sängen som mårse och jag var kinkig som vanligt:P Det blev ju lite bökigt som vanligt eftersom mitt busskort är borta. Inte bortaborta men borta, xD det är alltså borta här hemma någonstans jag vet i alla fall att jag inte har tappat det.

Skolan gick rättså långsamt jobbade med matte och massa tråkiga saker. Efter skolan skulle jag egentligen stannat kvar men jag skulle vara med Bianca. Eftersom jag inte kan åka hem för att mitt busskort är borta. Så jag får stanna kvar imorgon istället. Och Bianca orkade inte vänta på mig. Men det kommer hon endå behöva göra imorgon eftersom jag har e.a då, och hon behöver vänta på mig för att vi ska gå till ju-jutsun tillsammans.

När vi kom hem till Bianca så var vi ganska hungriga och båda ville ha toasts. Men Bianca orkade inte göra några, och så fick jag inte göra åt mig själv för då skulle hon bli suckdad. Så jag hade inget val fick göra till både Bianca och mig. Sedan så kollade vi på teve enda tills vi behövde gå till Biancas gitarr. Hon går där med sin kusin. Vi var tvugna att gå dit eftersom deras bil är sönder. När vi kom till baka fortsatte Bianca och jag att kolla på teve samtidigt som vi åt fiskgratäng. Sedan så skulle vi kanske åka till ringen för det var 20% rabatt på massa affärer där, vet inte riktigt varför men det var i alla fall det.

Men vi gick aldrig dit. Så mamma och jag åkte och handlade kattmat och så åkte vi hem och då kollade jag på The Simpsons åt en banan en macka och drack lite varm mjölk, sammtidigt som jag gosade med Lilo.

Bjuder på två bilder på mig:




/ puss linnea

Kommentarer
Postat av: Tess

Naaw tack sötnos! Ha en bra kväll=)

2008-11-12 @ 23:01:23
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: Tina(KathyChiken)

SV': De var bra. =)



Vet, samma sak för mig. Orkar inte komma upp ur sängen på morgonen =(

2008-11-13 @ 06:58:57
URL: http://thebluegirls.blogg.se/
Postat av: Tess

hehe tack ;) Ja jag älskar lila! Skitsnygg färg!



Ha en rba dag!

2008-11-13 @ 09:05:13
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Anna j.

naw tavk tavk söwtis :D

Den blåa figuren heter doreamon :D

2008-11-13 @ 20:21:16
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0