TIsdag

Jag ska inte blogga, egentligen ska jag plugga. Men eftersom jag inte kommer att blogga förns på torsdag eftermiddag. Eller någon gång på kvällen. Idag när Bianca och jag gick hem så rengnade det som bara den och det var jätte jobbigt. Vi skyndade oss hem för att inte missa ett speciellt teve program som var jätte spännande.
När vi kom hem så gjorde Vanna toasts till oss medans vi kollade på teve. Efter det var det bara att sätta igång med att plugga.Tråkig men nödvändigt. Vi pluggade och pluggade länge. Sedan kom Filippa och Vanna tillbaka från ica. Då åt Bianca och jag macaroner sedan åt vi lite chips och lite av Biancas chokladkaka. '



En bild på mig :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir så nyfiken ! vilket tv program ??

2008-11-18 @ 19:49:35
Postat av: Sofia

Yees, you got good hälsa :) xD

Ja, bakgrunden är fin... Jag gjorde som bianca, julpyntade bloggen lite :)

2008-11-18 @ 21:38:02
URL: http://meloonia.blogg.se/
Postat av: alexandra svarar

men tack du, och jisses vad du har fint hår !!!!! :D

2008-11-20 @ 15:47:08
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0