Tisdag.

♥Det var inte precis enkelt imorse när jag skulle upp ur sängen. Jag var så sjukt trött. Men endå så var jag uppe 20 över sju skulle varit uppe vid sju. Skolan gick fort hade lite matte kompass och sånt.

Efter skolan så skulle jag Olivia Bianca Sofia och Isa göra någonting konstigt nog slutade alla tre just den dagen. Det var ju bra. Vi gick hem till Isa som bor i saltsjödunes. Det tog ungefär 45 minuter att komma dit. Hon hade en jätte gullig katt som hette Elsa hon var en busig filur hon:) .

När vi kom hem till henne så åt vi lite mackor och flingor , jag drack oboy, eller jag tror nog de flästa gjorde det. Vi fick smaka på Isas hemmagjorda kladdkaka också den var jätte smarrig. Jag ville baka eller det  ville Sofia med. Men det var ingen annan som ville det. Så vi gick ner i hennes källare och skulle kolla på en film men sedan så kunde vi inte komma på villken film vi skulle se på. Så vi kollade aldrig på någonting. Villket var ltie synd efter som hon har en stor fin bioduk! Vi gick upp till hennes rum och var där var vi ett tag och flummade lite.

Vid sju skulle pappa komma och hämta Bianca och mig men saltsjödunes är ju lite stor så han hade jäte svårt att hitta så vi stod typ där i en halvtimme medans han letade.

När jag kom hem så åt vi kyckling med någon sås och ris.Efter det var jag tvungen att plugga. Asjobbigt. Jag skulle plugga med so uppgiften och jag hatar SO. Men det gick rättså fort med mammas hjälp.

Första bilden är på mig och andra på Isa sötis <3





/ puss och kram Linnèa ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv; Yes they are:)



Asså du är så söt:D (med tanke på bilderna på dig). Iih så himla söt & fina ögon:'D

2008-11-11 @ 21:50:13
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Natalia

okej va bra!=)



jobbigt att plugga du!

2008-11-12 @ 14:18:41
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: tack :)



jorrå, de ehelt okej sj?

2008-11-12 @ 14:57:09
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Jasmine

sv; usch ja matte...fyy xD



nejdu, du har mkt finare ögon ska du veta, stora & fina med glimten i ögat du<3

2008-11-12 @ 22:10:04
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Jasmine

sv; asså min mamma e svensk & jagg har bott i sverige hela mitt liv, men min pappa kmr från tunisien :) (ligger vid länderna marockor, algeriet osv.) så mitt namn uttalas inte SJASMIN heller, utan exakt 'Jasmin' med l-ljudet:P<3

2008-11-12 @ 22:18:57
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0