Torsdag

Hej Hopp!
Vi slutade två i skolan och så gick Bianca och jag till Mac Donalds och åt. Jag åt en cheese böööööörjare. Den var riktigt smarrig ;) Bianca åt också en cheese bööörjare och pommfritt och en coca cola som jag fick ta några klunkar av. Efter ett tag så ringde Biancas mamma och sa att vi var tvugna att gå hem till Bianca och gå ut med hundarna. Gissa om jag tjura då :P Men vi gick hem i slassket, ja det var värkligen slaskigt!

Så gick vi ut med hundarna men vi ville så gärna vara i sickla så vi gick tillbaka dit och kollade i massa affärer. Jag hittade ett fynd också ett Hello Kitty läppglans. Lägger in en bild i nästa uppdatering på den.

Bianca hittade mängder med saker hon ville ha med eftersom hon hade lämnat sina pengar hemma när hon gick ut med hundarna kunde hon inte köpa något. Efter ett tag så gick vi hem till Bianca och kollade på teve ett tag, eller ja fram tills vi skulle åka till Ju-jutsun då hämtade pappa oss och skjussade oss dit. Träningen gick värkligen fort.

Efter träningen så åkte jag hem och då fick jag mig en överaskning. En dålig och en bra. Vi börjar med den bra :) Mamma hade köpt en Fred Perry tröja till mig, en rosa. ååh mamma är så gullig ibland. Jag ville ha den jätte gärna! ( Lägger upp bild på den senare! ) Den dåliga var att pappa hat gömt min plattång så jag får inte använda den för det nästan börjar brinna för att jag alltid glömmer den på. Seriöst kan inte leva utan den ''/ Får väll dö ut.
Nu ska jag designa om min blogg, Ha det bra !!



Misslyckad bild, hehe. Pööss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; okej, :) då heter båda linnea och är 12 år , vilken månad är du född i ?kraamy

2008-11-27 @ 22:11:00
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv; jaaa johan är bääääst! visst är han snygg (A) men du vet dem 3 som hänger löst är dem 3 som har fått minst röster .. Kraaaams <3<3

2008-11-28 @ 14:04:43
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: sarah

Fin bild :)



hehe aa men de duger juh!

2008-11-28 @ 15:07:42
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad sugen jag blev på Mc Donalds nu! :P

2008-11-28 @ 15:18:55
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0