Bianca (a idiot)

Nu är jag hemma hos Bianca. Vi har precis varit
på en promenad eller vi följde med Filippa och Vanna.
Innan det var pappa och jag på ica och en annan affär
och handlade present till mamma för att hon fyller år.
Imorgon asså, men kan inte skriva vad för tänk om
hon läser det. Jag har tränat också och min kompis
blev lite sur på mig , hehe. Det var inte så jobbigt
att träna idag, konstigt nog. Men aja och nu är
jag hos Bianca och vi ska nog äta snart, vi kollar
på siinginbee hehe det är lite roligt för det är så
puckat. Jag har tänkt på en sak, jag har tänkt på
hur länge jag kommer blogga. Tänk om jag gör
det enda tills jag blir vuxen. Då kanske jag blir
proffs, eller tänk om jag slutar om 3 dagar.
Aja det får vi se! Ha det bra , Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0