Fredag.

Skönt med fredag. :D
Men det brukar vara skönare.
Är inte lika skönt eftersom det är lov.
Då är allt skönt. Nu är jag jätte trött.
Idol står på och Lilo ligger på fotöljen och kurrar.
Mysigt, ja det är det. Idag har varit en tröttsam dag.
Mamma och jag åkte först in till stan för att
åka och köpa en sak till Bianca.
Där köpte jag ett jätte gulligt muffin läppglans
som jag velat ha jättelänge!

Bianca fylller nämligen år idag.
http://www.Ankivakt.blogg.se. Så gratta henne!
Ska hem till henne imorgon och fira
henne med en halloween fest.
Eller, ja det är jätte många som ska dit.
Men i alla fall så orkade vi inte vara i stan för att det var
så mycket folk. Så vi åkte till forum och letade
efter presenter. Men vi hittade ingen ''/ .
Vi hittade ingen pyjamas heller och så glömde vi
att köpa en hårborshte. Men derrimot så hittade jag en klänning! <3
På Gina Tricot. '')

247 kronor blev det. Det var ju bra :)
Lite senare kom pappa och åt middag med oss.
Vi åt hamburgare för pappa vägrade äta nachos.
Hehe.Sen skulle mamma och jag leta reda på ett par jeans till mig
men de hade rea på jc och allt låg i högar. Så det var inte så lätt att hitta
så vi skippade det och åkte och handlade lite katt mat och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0