Hemstudie dag !

Jag känner att bloggen och jag åker mer och mer isär har inte skrivit de senaste dagarna förutom idag eftersom jag har ingen ork men om jag kommer igång så är det faktist jätte roligt.

Imorgon så är jag ledig eftersom det är hemstudiedag.
Jag ska hem till Bianca då eller så ska hon hem till mig och så ska vi baka, vi har inte riktigt bestämt vad men vi funderade på kladdkaka.
 <---- en bild bara :P
Men vi har ju såklart fått en uppgift vi ska typ diska och så ska vi göra ngt med sopsorteringen typ kolla hur vi gör med den eller något sånt där jobbigt, orkar inte tänka på det just nu. Det är så konstigt för vanligtvis är jag aldrig trött men nu är jag det bara eftersom jag är ledig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0