När tjuven kom.

Nu ska jag berätta om dagen när en tjuv kom till våran skola, förlåt om jag härmar dig Sofia med att skriva de.
Men i alla fall så hade vi musik och så hade vi våra väskor där ute där vi hade mobiler och busskort och så såg några personer i våran klass en turk, med rosa keps typ. Men vi tänkte inget på det. Så hade vi musik sen efter stanade vi kvar lite och spelade på instrumenten. Sen när vi gick ut hörde jag massa personer skrika jag undrade varför.
Bianca skulle låna Sofias mobil men det kunde hon ju itne för Sofias mobil var borta. Alla skrek att deras mobilder var borta så jag kollade om min mobil var borta och det var den så jag började också skrika. Min mobil var bort 200 kr och mitt busskort Moas nycklar var borta Sofias Mobil Biancas mobil och massa andras kommer inte ihåg några fler.
Jag ska aldrig mer lämna mina värdesaker på sånnadär riskabla ställen ^^. Men nu ska jag prata mer med Bianca ses!

Kommentarer
Postat av: BIanca

Asså, det vR INTE JAG SOM TOG SAKERNA!!

2008-10-08 @ 12:29:45
URL: http://ankivakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0