Onsdag ♥

Så här har min onsdag sett ut, av de som har gått:


I skolan övade jag lite på franska. Massor med andra saker med , orkar inte berätta. Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi till forum. Jag skulle hitta en present till Bianca men jag gjorde inte det. Hon har lite svår att sägga vad hon önskar sig. Hon önskar sig i alla fall glassburkar som är läppglans det är urgulliga. Men mer har hon inte saggt eller jo hon ville ha roliga örhängen. Sen åkte vi och handlade middag, jag köpte lite tugummin också. så köpte vi jordgubbar och choklad möööms. När jag kom hem så kollade jag på teve och åt middag. nu ska jag äta jordgubbar och efter det blir det choklad. Åh möms ! Ha det bra allihopa ! Här får ni en bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0