En önskan.

En önskan som slog in, det var när Bianca och jag kanske gick i tvåan eller trean då sa Bianca till mig att hon önskade att hennes katt födde kattungar när jag var hemma hoss henne , och det önskade jag med.
När vi kom hem till Bianca efter skolan så hade hennes katt fött kattungar högst uppe i ett träd så de klättrade uppför trädet och hämtade kattungarna men en hade dött. Det var tråkigt men det var så himmla kul den dagen.
En av Biancas katter som de har sålt såg ut så här:

Saknar den skitungen , den var värkligen jätte störande för den var sist kvar. Så den kom och bet en i benet hela tiden och ville ha uppmärksamhet den kunde heller aldrig sluta spinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0